Behovsdækning

Nogle gange trænger man til noget. Uden nødvendigvis at vide, hvad det er.

Men uroen, utålmodigheden og rastløsheden er umiskendelig.

Noget mangler, og balance vil ikke indfinde sig.

Er man heldig ved et andet menneske, hvad der skal til.

Bare det, at nogen prøver, kan være nok.

DSC_20470001

Jeg tror, du trænger til en butsnudet frø
Lone

Om Lone Landmand

Er landmand, vinmager, cider- og ølbrygger, dyrker maden og er én der skriver. Nu. Har været videnskabelig forskningsassistent, fodermester, underviser i levnedsmiddeltoksikologi, mikrobiologi og statistik, barn - for længe siden, griseavler, opfinder af veterinærudstyr, underviser i madlavning med mange grøntsager - og kager plus det løse. Forfatter - til "Hønsefødder & gulerødder" - en madbog der kammer helt under, til feel bad-romanen "Under landet" - læs den hvis du tør, samt til den debatskabende bog "Mad vs. Fødevarer", som nok er den mest skræmmende...
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

6 svar til Behovsdækning

  1. Linda Mortensen siger:

    Jeg vidste slet ikke, at jeg trængte til en sådan. Men jeg kan pludselig mærke at det gjorde jeg. Tak skal du have

  2. Vejenavis siger:

    Ah, det var DERFOR min fredag var lidt mærkelig. Jeg manglede jo frøen 🙂 Hehe, sødt og spøjst indlæg fra din blog, som er dejligt velskrevet!

    vejenavis.dk

  3. Sofie siger:

    Butsnudet frø til formiddagskaffen.. Ka det blive bedre? Ikke ret meget. Tak.

  4. Det er lige før jeg kommer til at
    lide frøer.

  5. Anette Hansen siger:

    Lige hvad jeg trængte til – tak 🙂

  6. Line siger:

    Hvem trænger ikke til en butsnudet frø tænker jeg?
    – jeg trængte til en helt uden af vide det, det er helt sikkert.

Der er lukket for kommentarer.