“Hønsefødder & gulerødder” genoptrykkes

forside (1)

Måske husker du den poetiske madbog “Hønsefødder & gulerødder”.

Bogen har været udsolgt et par år og efterspurgt lige så længe.

Det er nærmest ugentligt, den bliver efterlyst, og ihærdigheden gør indtryk.

DSC_06680001

Svaret har hidtil været, at vi overvejede et genoptryk, når der blev råd til den slags udskejelser.

Vi har stadig ikke råd til trykningen, men nu er det besluttet at trække på kassekreditten og satse på, at omkostningerne dækkes ind indenfor overskuelig fremtid.

Risikøer er en del af gårdens besætning.

DSC_06670001

Der bliver af gode grunde tale om et begrænset oplag. Ganske begrænset.

I midten af august kan bøgerne være klar til afsendelse, men hvis du ønsker at reservere et eller flere eksemplarer, så send en mail nu til lone@brandbygegaard.dk

Forvent ikke et svar. Lige nu ligger vi vandret, og det er ikke for at sove. Alle mails bliver læst, men det kniber gevaldigt med tid til at svare.

Så bare skriv – gerne med “Hønsefødder og gulerødder” i emnelinjen, og jeg skal gemme din mail og give besked, når bogen nærmer sig.

Prisen er som ved første oplag 250,- kr. pr. stk.

DSC_06730001

Alt godt herfra
Lone

Om Lone Landmand

Er landmand, vinmager, cider- og ølbrygger, dyrker maden og er én der skriver. Nu. Har været videnskabelig forskningsassistent, fodermester, underviser i levnedsmiddeltoksikologi, mikrobiologi og statistik, barn - for længe siden, griseavler, opfinder af veterinærudstyr, underviser i madlavning med mange grøntsager - og kager plus det løse. Forfatter - til "Hønsefødder & gulerødder" - en madbog der kammer helt under, til feel bad-romanen "Under landet" - læs den hvis du tør, samt til den debatskabende bog "Mad vs. Fødevarer", som nok er den mest skræmmende...
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

26 svar til “Hønsefødder & gulerødder” genoptrykkes

  1. Karen Rask, siger:

    Hei Lone Hvis du stadig har en bog tilbage til salg……vil jeg meget gerne købe den
    Mvh Karen Rask

  2. Anne-Marie Kelnæs siger:

    Hej Lone

    Jeg vil gerne bestille både Hønsefødder og gulerødder og Mad vs. fødevarer – kan man det?

    Vh.
    Anne-Marie

  3. Pingback: 2. oplag af “Hønsefødder & gulerødder” er udkommet | Beretninger fra et autentisk landbrug

  4. Kirsten Christensen siger:

    Hej Lone. Jeg vil gerne bestille hønsefødder og gulerødder, 1 stk. Hilsen Kirsten Christensen Østeralle 16A, 8300 Odder

  5. Lone Szuster siger:

    Hej Lone. Vi vil gerne bestille 2 stk. af Hønsefødder og Gulerødder. Hilsen Lone Szuster, Skovsyrevej 10, 9310 Vodskov

  6. Inger Sand siger:

    Hej Lone
    Jeg vil gerne bestille 1 stk Hønsefødder og Gulerødder.
    Vi kommer til dit marked d. 15. august så kan vi få den der.
    sommerhilsen
    Inger Sand

  7. Anne mette Ernst siger:

    Hej Lone

    jeg vil også gerne bestille et eksemplar

    Mvh Anne mette Ernst, Solbakken 13, 8240 Risskov

  8. Connie Moisen siger:

    Hej lone
    Jeg kunne godt tænke mig at bestille din bog Hønsefødder og gulerødder.
    Vh
    Connie Moisen
    Langager 8
    5471 Søndersø
    Conniewinning@gmail.com

  9. Pingback: Hønsefødder & gulerødder på vej | Beretninger fra et autentisk landbrug

  10. Winni Velling, Haraldslundvej 3 B, 8382 Hinnerup siger:

    Kære Lone jeg vil gerne bestille 2 bøger Hønsefødder og gulerødder

  11. Rie Mikkelsen siger:

    Kære Lone
    Tusind tak for din daglige kommentar til livet og vejen. Jeg læser hver morgen med stor glæde om oplevelserne ude på landet, og fryder mig over min egen lille have.
    Jeg vil gerne bestille to stk ” Hønsefødder og Gulerødder”

    Kærlig hilsen
    Rie Mikkelsen
    Aldersrovej 9
    2950 Vedbæk

  12. janne01 siger:

    Jeg vil meget gerne reservere et eksemplar 😉 Janne Pedersen, Bybækterrasserne 111 b. 3520 Farum. 60905711 Med venlig hilsenJanne Pedersen

    Date: Fri, 3 Jul 2015 05:14:16 +0000 To: jannepedersen1@live.dk

  13. anette maarbjerg siger:

    Jeg vil gerne bestille et eksemplar. Jeg elsker din poetiske åre.

    Kærlig hilsen Anette Maarbjerg

    Ps Vi kikker forbi om nogle uger for at smage mad og vin, se jeres smørhul, grise og risikøer.

    Date: Fri, 3 Jul 2015 05:14:13 +0000 To: amaarbjerg@hotmail.com

  14. Anne Raungaard siger:

    Hejsa Lone og co.
    Jeg vil meget gerne bestille 1 stk “hønsefødder og gulerødder” 🙂

    Mange hilsner
    Anne Raungaard
    Elverdalsvej 49
    8270 Højbjerg

  15. Leif Møller Nielsen siger:

    Hello Jeg vil gerne bestille hønsefødder og gulerødder. Leif Møller Nielsen Smedebakken 3, Følle 8410 Rønde

  16. Kirsten bang-olsen siger:

    Hej Lone
    Jeg er ved at oprette større køkkenhave.
    Regner med at dine opskrifter kan inspirere mig, så jeg også kan få poduktereanvendt.
    Vil gerne estille et eksemplar.
    kh Kirsten

  17. Wencke siger:

    Kære Lone, jeg har så gern det bog med det dejligt opskrifter. Det smager så godt. Min familie er vildt med dine kager, men jeg er langt væk i Hamborg. Håber jeg kunne bestille alligevel, jeg har skrevet hos jeres vorlag. Hver dag jeg læse din homepage ,det lille grise er så sødt. Men jeg hvid det er mange arbejde. Tusind tak fordi du finder alligevel tid til at skrive. Mange hilsen og mange sjovt og succes med market i weekenden. Wencke

  18. jyttegr@stofanet.dk siger:

    Nej hvor er det dejligt at mine bønner er blevet hørt. Tak Lone , jeg har bestilt 2 stk pr mail
    Mvh. Jytte Grøndahl

  19. Bente G.H. Madsen siger:

    Hej Lone.

    Jeg vil gerne købe bogen!

    Kærlig hilsen

    Bente Madsen,

    Torup 9, st.th.,

    8305 Samsø

    Sendt fra Windows Mail

    Fra: Beretninger fra et autentisk landbrug
    Sendt: ‎fredag‎, ‎3‎. ‎juli‎ ‎2015 ‎07‎:‎14
    Til: Bente G.H. Madsen

    Lone Landmand posted: ” Måske husker du den poetiske madbog “Hønsefødder & gulerødder”. Bogen har været udsolgt et par år og efterspurgt lige så længe. Det er nærmest ugentligt, den bliver efterlyst, og ihærdigheden gør indtryk. Svaret har hidtil været, at v”

  20. Lotte Kelsing siger:

    Hej Lone 😊 !
    Kan ikke lige se hvor jeg kan bestille “Hønsefødder” – men vil super gerne ha’ et eksemplar 😊
    Med venlig hilsen
    Lotte Kelsing
    Villavej 17
    8660 Skanderborg

  21. Kirsten Dahl siger:

    Hej Lone,

    Gem venligst et eksemplar til mig ! Tak 🐓🐓🐓

    Sommerhilsen Kirsten

    Sendt fra min iPad

    > Den 03/07/2015 kl. 07.14 skrev Beretninger fra et autentisk landbrug : > > >

  22. Marianne Nielsen siger:

    > Den 03/07/2015 kl. 07.14 skrev Beretninger fra et autentisk landbrug :
    >
    >
    >

  23. Helle Abrahamsson siger:

    Jg bestiller hermed bogen Hønsefødder og gulerødder Helle Abrahamsson, Lille Elstedvej 265, 8520 Lystrup – Tak

  24. Gitte Jensen siger:

    Hej Lone. Jeg bestiller hermed bogen hønsefødder… Kærligst Gitte Jensen Stenbukken 75A 5700 Svendborg. Tak 🙂

  25. Hanne siger:

    Hej Lone Jeg bestiller bogen hønsefødder……

    Hilsen Hanne Christensen Præstegårdsvej 8 Mjolden 6780 Skærbæk

    Sendt fra min iPhone

    > Den 03/07/2015 kl. 07.14 skrev Beretninger fra et autentisk landbrug : > > >

Skriv et svar

