Sikken voldsom trængsel og alarm…

image (2)0001

Julenihilsner fra Danmark
Lone

Om Lone Landmand

Er landmand, vinmager, cider- og ølbrygger, dyrker maden og er én der skriver. Nu. Har været videnskabelig forskningsassistent, fodermester, underviser i levnedsmiddeltoksikologi, mikrobiologi og statistik, barn - for længe siden, griseavler, opfinder af veterinærudstyr, underviser i madlavning med mange grøntsager - og kager plus det løse. Forfatter - til "Hønsefødder & gulerødder" - en madbog der kammer helt under, til feel bad-romanen "Under landet" - læs den hvis du tør, samt til den debatskabende bog "Mad vs. Fødevarer", som nok er den mest skræmmende...
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

4 svar til Sikken voldsom trængsel og alarm…

  1. frukat siger:

    Det er virkelig sjældent – måske aldrig – lykkedes nogen at tage et billede af en gårdnisse. Men du kunne !!!!! 🙂

  2. Birgit Hansen siger:

    Hej Lone Glæder mig hver dag til dit indlæg.

    Men i går kom jeg til at lave en brøler, tror jeg nu bagedter: Blev så glad over at finde billederne af især “Due-træet” for jeg har længe søgt for ar finde ud af, hvad det er jeg har i min have.

    Kopierede dit billede og lagde det ud til mine venner på Facebook. Har dog skrevet at jeg har lånt billedet fra dig..

    Hvis du ønsker at jeg fjerner billedet, vil du så sende mig en melding?!

    Kan huske hvor ked af det I blev da jeres dejlige billede af hønen blev “misbrugt”..

    Mange grønne sommerhilsner fra en tro følgesvend Birgit

    Vixnaes@gmail.com

    • Lone Landmand siger:

      Kære Birgit

      Alt er i orden – det skal du ikke tænke på, vi er jo ikke ude i noget med, at du har startet en planteskole med duetræer….

      Og tillykke med at du har ét 🙂

      Alt godt herfra
      Lone

  3. Eva siger:

    Ja, man må arbejde for at holde varmen….
    Og hvor får vi lavet meget. 🙂

Der er lukket for kommentarer.