Kan grise smile?

I dag får du ikke mange ord.

Kun billeder og så må du selv finde ordene.

Men du kan da godt få et lydspor, ja du kan – bare begynd her:

DSC_31420001

DSC_31460001

DSC_31530001

DSC_31570001

DSC_31730001

DSC_31770001

DSC_31810001

DSC_31970001

DSC_32020001

DSC_32120001

DSC_32210001

DSC_32180001

DSC_32530001

DSC_32570001

DSC_3236-0010001

Kan grise smile?
Lone

Om Lone Landmand

Er landmand, vinmager, cider- og ølbrygger, dyrker maden og er én der skriver. Nu. Har været videnskabelig forskningsassistent, fodermester, underviser i levnedsmiddeltoksikologi, mikrobiologi og statistik, barn - for længe siden, griseavler, opfinder af veterinærudstyr, underviser i madlavning med mange grøntsager - og kager plus det løse. Forfatter - til "Hønsefødder & gulerødder" - en madbog der kammer helt under, til feel bad-romanen "Under landet" - læs den hvis du tør, samt til den debatskabende bog "Mad vs. Fødevarer", som nok er den mest skræmmende...
Dette indlæg blev udgivet i Anstændigt kød, Hverdagen. Bogmærk permalinket.

9 svar til Kan grise smile?

  1. Susse Østerberg siger:

    – ja de smiler, og man forstår hvorfor!😀 så fantastiske billeder!

  2. Lise Høgfeldt siger:

    TAK💛!

  3. Selvfølgelig kan de da det. Glæder mig til at se uldne smågrise inden længe. Skøn melodi! Ham kendte jeg ikke, – men det gør jeg nu.

  4. Conny siger:

    Det kan de – og det smitter 😀

  5. Ingen tvivl om at grise hos jer har al mulig grund til at smile.

  6. ilsearanti siger:

    Mange tak. Hvor dejligt at se så glade grise. Smilet breder sig også her hos mig på Samsø. Jeg ønsker os alle en glad dag. 🙂

  7. Helle siger:

    Det ser sådan ud. Men de har ihvertfald verdens flotteste ørehår 🙂

  8. Trine Amstrup siger:

    Ihhh, fine grise – der smiler, OG danser, er jeg sikker på! 🙂 …nu smiler jeg også – tak for det! 🙂

    God dag til alle 🙂 KH Trine

  9. Sanne O. siger:

    Jeres kan ! ! !
    Tusind tak for den vidunderlige billedserie og gode melodi ❤
    Nu kan jeg også starte dagen med et stort bredt smil klistret på ansigtet 😀
    Må I og alle jeres dyr have den skønneste dag.

Skriv et svar

