Vinsmagning og fotos

DSC_84790001

I går åbnede en ny vinbar i Aarhus, og Sørøveren og jeg lavede en lynudflugt til byen.

Ikke fordi der var tid, men bare fordi.

Desuden havde vi lovet en førstehåndsberetning med tilhørende fotos, fordi manden, der ellers gør det i den slags på siden Aarhus Update, var indisponibel.

Og er der noget vi gerne vil hjælpe med, er det indvielser af vinbarer.

DSC_84690001

Serveringen var forholdsvis animalsk, men der var heldigvis også smagsprøver på vinene.

Søren Sørøver tog sig af det praktiske med at suge stemning til sig for senere hen at kunne omsætte den til ord.

Jeg havde ansvaret for fotodækningen. Og smagsprøverne.

DSC_84400001

Nu er teksten skrevet, og så skal der bare findes skarpe billeder i kameraet
Lone

Om Lone Landmand

Er landmand, vinmager, cider- og ølbrygger, dyrker maden og er én der skriver. Nu. Har været videnskabelig forskningsassistent, fodermester, underviser i levnedsmiddeltoksikologi, mikrobiologi og statistik, barn - for længe siden, griseavler, opfinder af veterinærudstyr, underviser i madlavning med mange grøntsager - og kager plus det løse. Forfatter - til "Hønsefødder & gulerødder" - en madbog der kammer helt under, til feel bad-romanen "Under landet" - læs den hvis du tør, samt til den debatskabende bog "Mad vs. Fødevarer", som nok er den mest skræmmende...
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

2 svar til Vinsmagning og fotos

  1. Det lyder som en udflugt selv jeg, kunne have fundet på at prioriterer. I er slet ikke så tossede, som man skulle tro.
    Her må der jo bare flettes og ikke drikkes vin, da jeg har en aftale midt i december.

  2. Anja siger:

    Var I på S´vinbar? Den ligger lige rundt om hjørnet fra hvor jeg bor og jeg så godt der var virkelig gang i den i går, da jeg gik forbi. Jeg skulle være gået ind hvis jeg vidste I stod derinde og var slørede 🙂 TAK for Mad Vs. Fødevarer, har modtaget den og den ser fantastisk ud! Har afsat i aften til at læse i den og glæder mig helt vildt. TAK!

Skriv et svar

