Trykstart

I torsdags skulle Sørøveren og jeg ud til trykkeriet.

Eller jeg troede, det var torsdag, det viste sig at være fredag, og således mangler der stadig en dag i denne uge.

Nu bliver det snart vanskeligt at indhente den.

DSC_6575

Det var et ganske kort besøg, for eneste formål var endelig godkendelse af de tilrettede opsætninger – en blåkopi af selve siderne i bogen og et udprint af omslaget.

Nu er der sagt god for begge dele, og den store trykmaskine kan rulle papiret igennem.

En tyngende fornemmelse er det – både at have ansvaret for hele processen og for afregningen af samme.

Men hvad – vi har besluttet det før, og vi gør det nok igen. Tror jeg.

En anden fornemmelse, som melder sig, er fjernt fra tyngende – nærmere tom.

For sådan en færdig bog efterlader sig et rum, man ikke skal opholde sig i længere.

DSC_6590

Samt en masse noter, der ikke længere kan blive væk.

Fordi de bliver gengivet i hundredvis og bredspredt
Lone

Om Lone Landmand

Er landmand, vinmager, cider- og ølbrygger, dyrker maden og er én der skriver. Nu. Har været videnskabelig forskningsassistent, fodermester, underviser i levnedsmiddeltoksikologi, mikrobiologi og statistik, barn - for længe siden, griseavler, opfinder af veterinærudstyr, underviser i madlavning med mange grøntsager - og kager plus det løse. Forfatter - til "Hønsefødder & gulerødder" - en madbog der kammer helt under, til feel bad-romanen "Under landet" - læs den hvis du tør, samt til den debatskabende bog "Mad vs. Fødevarer", som nok er den mest skræmmende...
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

5 svar til Trykstart

  1. ilsearanti siger:

    Held og lykke og god fornøjelse med udgivelsen og udbredelsen af ordene. Mon ikke det tomme rum på et tidspunkt vil kalde på ord om andre emner og sætte gang i blyant og papir igen?

  2. Helle siger:

    Og jeg glæder mig til den udkommer som e-bog – :-))

  3. Tillykke! Glæder mig til at læse bogen og give den som vigtige julegaver.
    Bedste hilsner
    Lone Carstensen

  4. Tillykke 🙂
    Det er godt der er muldvarpe på landet.
    Glæder mig til den manifesterer sig i min hånd – (julegaveønske).
    Stor tak fra én af dem der synes du og sømanden gør en kæmpe insats for den sunde fornuft. God vind i sejlet

  5. Helena Bollesen siger:

    Kender følelsen… Er gået igang med en årstidskogebog til Rusland 🙂

    Jeg glæder mig meget til at læse din bog.

    Så du min mail omkring brug af billedet af Sørøveren? Det er et super godt billede, men måske lidt for personligt til at blive brugt i en bog til byer i Rusland?

    Best Regards/ Med Venlig Hilsen

    Helena Drewes Bollesen

    email: helena@bollesen.dk skype: helena_bollesen Mob Russia: +7 (903) 509-29-70 Mob Denmark +45 60182256

    Den 02/11/2014 kl. 09.27 skrev Beretninger fra et autentisk landbrug :

    > >

Der er lukket for kommentarer.