Du godeste..

Dagens ord kan ikke være andet end tak.

Tak for en overvældende og positiv interesse for vores bogprojekt.

Tak for mails og øvrige beskeder formidlet via det indre rum.

Tak for ydmyghed og benovelse over strømmen af forudbestillinger gennem dagen i går.

Tak fordi du vil bruge din kostbare tid på at læse noget herfra.

DSC_34060001

I dag begynder druehøsten på gården, og den trumfer alt andet.

Men jeg skal nok få svaret på de mails, og jeg skal nok få lavet de sidste rettelser, så bogen kan gå i trykken.

Tak
fra Lone

Om Lone Landmand

Er landmand, vinmager, cider- og ølbrygger, dyrker maden og er én der skriver. Nu. Har været videnskabelig forskningsassistent, fodermester, underviser i levnedsmiddeltoksikologi, mikrobiologi og statistik, barn - for længe siden, griseavler, opfinder af veterinærudstyr, underviser i madlavning med mange grøntsager - og kager plus det løse. Forfatter - til "Hønsefødder & gulerødder" - en madbog der kammer helt under, til feel bad-romanen "Under landet" - læs den hvis du tør, samt til den debatskabende bog "Mad vs. Fødevarer", som nok er den mest skræmmende...
Dette indlæg blev udgivet i Hverdagen. Bogmærk permalinket.

2 svar til Du godeste..

  1. Carsten Madsen siger:

    Det lykkedes heller ikke for mig at bestille bogen, og det er nok fordi, jeg har Mastercard. Så vidt jeg husker opererer Lone kun med Visa og Dankort.

  2. Annette Lundgaard siger:

    Jeg kan forstå, at det er lykkedes for andre at bestille. Jeg må prøve igen, for i går lykkedes det ikke.
    Held og lykke også med druehøsten I flittige mennesker.

Der er lukket for kommentarer.